من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

ما خیلی خوبیم

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ق.ظ

امروز دقیقاً یک هفته از حماسه هفت اسفند که روز انتخابات پنجمین مجلس خبرگان و دهمین مجلس شورای اسلامی برگزار شد، انتخاباتی که در آن اصولگرا پیروز شدند ولی در تهران به عنوان پایتخت و مهمترین حوزه انتخاباتی کشور که دارای 30 نماینده است؛ و در این دوره هر 30 نماینده شهر تهران را اصلاح‌طلبان برنده شدند؛ و به دلیل پیروزی در تهران خودشان را پیروز قاطع انتخابات مجلس می‌دانند؛ اصلاح‌طلبانی که هر موقع به میدان انتخابات آمدند با خودشان شبهه تقلب هم آوردند.





 شبهه‌ای که تقریباً می‌شود گفت از هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال1376 با شعار مینویسیم خاتمی میخوانندناطق  شروع  شد و تا امروز ادامه داشت.جناحی که وقتی در همان انتخابات پیروز شد و سرکار آمد؛ جناحی که سابقه به تحصن کشیدن مجلس با حمایت دولت را دارد؛ جناحی که سابقه وارد کردن روزی 6 شبهه در دین را دارد؛ جناحی که وقتی دولت را در دست داشت هر 9 روز یک بحران در کشور به وجود می‌آمد.جناحی که وقتی انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری را باخت؛ شروع کرد به سخنرانی علیه دولتی که حتی کار خود را به طور رسمی آغاز نکرده بود. و در سال 1388 و در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تمام توان وارد شد؛ و بیگانگان و کارگزاران و جریان اشرافیت هم به طور رسمی وارد میدان شدند؛ تا دولت اصولگراء زمین بزنند. جناح و تقلبی که وقتی هنوز انتخابات تمام نشده بود؛ اعلام پیروزی کرد و وقتی نتایج انتخابات به طور رسمی اعلام شد و با اختلاف رای 11 میلیونی نفر اول با نفر دوم را دید و کاندیدای خود را یک شکست خورده کامل دید؛ بجای اینکه به شعارهای خود در زمان انتخابات عمل کند؛ بجای عمل به قانون و شکایت بردن به قانون دست به تظاهرات خیابانی زد؛ بجای عمل  به شعار ادب مرد به ز دولت اوست ادبش را در خیابان و با آتش زدن سطل زباله؛ شکستند شیشه مغازه‌ها و... نشان داد. وقتی دید نماینده‌اش بازی انتخابات را باخته ادعای تقلب کرد؛ مملکت را یکسال به تعطیلی کشاند.با دشمن لابی کردند تا ایران را تحریم کند. دشمن هم وقتی اوضاع کشور را دید تحریم‌ها را تشدید کرد. جناجی که فریاد زنده باد مخالف من گوش آسمان را کر کرده است. جناحی که ادعای دموکراسی و همه پرسی را دارد؛ جناحی کهه از اینکه برخلاف گفته امام ابائی از اینکه اعلام کند: لیبرال است ندارد. جناحی که انتخابات و دموکراسی را وقتی قبول دارد که خودش پیروز انتخابات باشد. اگر برنده باشد انتخابات بود فضای انتخابات نه امنیتی بود؛ اگر اینها برنده بودن انتخابات کامل آزاد برگزار شده؛ اگر اینها برنده بودند دموکراسی پیروز شده؛ برنده شدن و رای دادن به اینها به معنی رشد تکامل سیاسی و توسعه سیاسی است. ولی اگر به فرد مقابل اینها رای بدهی نشان میدهد هنوز به رشد سیاسی کامل نرسیدی.
ما اصولگرایان باختتیم ولی نه تهمت زدیم؛ نه ادعای تقلب کردیم, نه شیشه شکستیم؛ نه راهپیمائی سکوت کردیم؛ نه نظام را زیر سوال بردیم. یه بنده خدائی میگفت: تو وقتی برنده هستی که قبول کنی شکست خوردی. ما دو تا انتخابات پشت سر هم را باختیم. .لی در هر دو انتخابات اینقدر جنبه باخت داشتیم اینقدر شرف داشتیم که باخت  را قبول کنیم و به عنوان اولین کسی که به برنده تبریک میگوید به طور رسمی تبریک بگوئیم. ولی جناحی که ادعای لیبرال بودن دارد و حرف از زنده بودن مخالف من وشنیدن حرف مخالف دارد؛وقتی انتخابات را میبازد؛ اینقدر وجدان ندارد که نتیجه را قبول کند؛ تبریک پیکش دوستان. ما خیلی خوبیم و در اصل برنده انتخابات ما بودیم چون قبول کردیم شکست خوردیم؛ چون وقتی نفر سرلیست ما در انتخابات از رتبه هفتم به سی و یکم رسید نگفتیم تقلب شده و قبول کردیم. چون وقتی نفرات اول در انتخابات خبرگان رای نیاوردند نگفتند مردم دارای شعور سیاسی نیستند که به ما رای ندادند بلکه از مردم تشکر کردند بخاطر شرکت در انتخابات. میگویند سر لیست ما در انتخابات یعنی آیت الله مصباح تئوریستین خشونت است؛ ولی نمیدانم چرا وقتی در انتخابات شرکت کرد و رای نیاورد؛ طرفداران او حتی یک سطل زباله هم آتش نزدند وادعای تقلب نکردند؛ ولی آن آقائی که می‌گفت تنش زدائی و دنبال گفت و گوی تمدن‌ها بود ولی بلد نبود در داخل با مخالفانش صحیت کند، تئوریستین تنش زدائی و محبت است ولی نفهمیدم چطور اختلاف رای11 میلیونی را طرفدارانش تقلب دانستند و به هرج و مرج و اعتشاش پرداختند. نمیدانم چرا وقتی هنوز انتخابات به طور رسمی پایان نیافته و در خیلی از شعبات رای‌گیری مردم هنوز رای نداده بودند؛ او پیام تبریم فرستاد برای نفر دوم انتخابات سال 1388؛ می‌گویند مدرنیته ولیبرالیسم کلاً با خشونت مخالف است به دنبال عقلانیت و منطق است ولی نمیدانم چرا وقتی پای عمل که وسط میرسد خشن‌ترین وبی‌منطق‌ترین افراد طرفداران لیبرال و مدرنیته می‌شوند.جناحی که هرکی یک بار از دهانش اصلاحات خارح شده بود را اصلاح‌طلب نامید  و حتی میدانست که ردصلاحیت خواهند شد مجبور به ثبت نام در وزارت کشور کرد.جناحی که ذره‌ای به آرمانهای نظام و انقلاب باور ندارد و تنها چیزی که می‌داند تنش زدائی و نزدیکی بیشتر به غرب است.



ما باختیم ولی برخلاف جناح مخالف قبول کردیم شکست کردیم و رفتیم دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خودمان؛ پیام تبریک فرستادیم و به آنهائی که تیکه می‌اندازند فحش نمیدهیم بلکه باجنبه بالائی که داریم استقبال هم می‌کنیم. ما باختیم ولی خیلی باشرف بودیم و باخت را قبول کردیم ولی برخلاف ما جناح ما جناح مقابل اینقدر وجدان ندارد که بعد از گذشت6 سال و با توجه به اینکه بیش از 2 سال است دولت دستش است؛ هنوز موفق به ارائه یک برگه رای به عنوان سند تقلب در سال1388 ارائه کند، جناحی که با شعار رفع حصر در انتخابات شرکت کرد و نکته جالب در لیستش هنوز کاظم جلالی که در سال388 خواستار اعدام سران فتنه شده بود با عارفی که خواستار رفع حصر و یکی از مدعیان تقلب در یک لیست است.جناحی که اینقدر وجدان ندارد؛ اینقدر که بخاطر ادعای دروغ سال88 معذرت خواهی کند, حالا که حتی سران فتنه هم حاضر شدند در انتخابات شرکت کنند.حالا کار ندارم شرکت کردند می‌خواهم بگویم آنها ادعای شرکت سران فتنه در انتخابات را سرزبان‌ها انداختند؛ ولی حاضر نشدند بخاطر سال1388 عذرخواهی کنند. حاضر نیستند بخاطر راه انداختن فتنه88 از مردم ونظام عذرخواهی و همچنان سر حرف خود هستند؛ خدائیش هیچ نظامی را نمی‌توانی پیدا کنی به مخالفانش حتی در ظاهر که مخالف نباشند اجازه شرکت و حتی رای آوردن و پیروز شدن در انتخابات بدهد.خدائیش ما خیلی خوبیم.
ما خیلی خوب و ما وجدان و با شرفیم ولی جناح مقابل خیلی....
یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی