من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

آری از پشت کوه آمده ام !!!

شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۴ ب.ظ
آری از پشت کوه آمده ام !!!
چه میدانستم این ور کوه باید برای ثروت حرام خورد
چه میدانستم به ربا سازمان یافته میگویندبانک
چه میدانستم به قمارسازمان یافته میگویندبورس
چه میدانستم به آرمان‌های انقلابشون پشت می‌کنند
چه میدانستم مشاوران رئیس جمهور دلیل پیشرفت نکردن کشور را اسلام و مذهب شیعه می‌داند...


چه میدانستم درمجمع تشخیص مصلحتش نه مجمع مفسدتش حجت الاسلام هایش 10سال بودجه این مملکت راصرف میکنند و کتاب می‌نویسند و 791صفحه با قواعد منطق ارسطوئی کبری و صغری می‌چینند، که آخرش بیان بگن بعد از کلی بررسی به این نتیجه رسیدیم که مکتب نهادگرایان ونیوکینزی‌ها محسوس‌تر و مناسب‌تر است. وضع مطلوب برای وضع نامطلوب کشور کینزی‌های جدید و نهادگرایان است. یعنی باید ربا یعنی جنگ با خدا را در اقتصاد کشور نهادینه کنیم و افزایش بدهیم تا اقتصاد کشور درست بشود.


من از پشت کوه آمده‌ام و نمیفهمم چرا حجت الاسلام هایش خجالت می‌کشند پشت کتاب‌هایش خجالت می‌کشند،  بنویسند حجت الاسلام، می‌نویسد دکتر بله من اینها رونمیفهمم.....

من از پشت کوه آمده‌ام، بخاطر همین است که نمیفهمم چرا باید مشاور رئیس جمهور تنها کشور شیعه جهان باید مسافر هر ساله داووس باشد؟ چرا باید مشاورش  در کتابش علناً بگوید مشکل ما این است که ما مسلمان و شیعه هستیم.
نمیدانستم کسی که خود را شخص دوم انقلاب می‌داند: بعد از 30 سال خاطراتش به روز می‌شود، یادش می‌آید، که ما با اسرائیل جنگ نداریم. امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود. امامی که به آمریکا لقب: شیطان بزرگ، ام الفساد غرب، تروریست بلذات، و... گفت؛ موافق حفظ شعار مرگ بر آمریکا بود.
من نمیدانم چرا باید رئیس جمهور ایران شیطان بزرگ را کدخدا میداند، بجای خدا، کدخدا را میبیند. ورئیس جمهور کشوری که تروریس بلذات است را پسری مودب و باهوش میبیند.
نمیدانستم وزیرخارجه تنها کشور شیعه جهان با رئیس جمهور شیطان بزرگ را افتخار میداند. امضاء ترکمنچای ثانی را بزرگترین دستاورد انقلاب میداند.
نمیفهمم چرا باید دولت‌هایی که بر سر کار می‌آیند یا به دنبال تغییر رژیم باشند مثل دولت اصلاحات و یا به دنبال تغییر آرمان و دید نظام یا همان ریویزونیست کردن نظام هستند؟
نمیدانستم کسانی که لباس دین را به تن دارند، قرآن را اصلاً قبول ندارند، نمیدانستم به دنبال پیاده کردن تئوری‌های مرتد غربی و تبدیل ایران به یک دبی بزرگ است. نمیدانستم خیلی از کسانی که انقلاب کردند و لانه جاسوسی را فتح کردند، از عمل خود پشیمان هستند و حتی علناً از شیطان بزرگ عذرخواهی هم کردند.
من از پشت کوه آمده‌ام به همین دلیل نمیفهمم چرا در بزگترین جامعه شیعه، احکام امامان شیعه اجراء نمی‌شود؟
نمیفهمم چرا باید مصرف گرائی و اقتصاد بازار آزاد رواج داشته باشد؟
دلیل اینکه چرا باید صداوسیمای جمهوری اسلامی و آموزش و پرورشش آرمان و دلیل واقعی انقلاب را به مردم نگوید تا آرمان مردم تغییر کند؟
چه میدانستم سردارهای سابق سپاهش با کلی ادعا میان برای این مملکت نسخه اقتصادی فدارلی میپیچند؟
چه میدانستم سردارسپاهش با آن همه ادعا هنوز نمیداند علم اقتصادی که خوانده، علم ربا است. اینو من نمیگویم، نایل فرگوسن استراتژیست و برنده جایزه نوبل اقتصاد می‌گوید.


بله من ازپشت کوه امده ام چه میدانستم ازدل مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح مفسدت بیرون می‌آید. طرح اقتصادی میدهند نه با قال صادق، قال باقر و نه با تئوری‌های شهیدصدر، شهیدبهشتی، یلکه با تئوری و گفته‌های جان میناردکینز و  آدام اسمیت.نه با آیات قرآن، با آیات و حدیث‌های جان لاک تئوری‌های اقتصادی میدهند.نه با سخنان پیشوا و امام اول ما شیعیان امیرالمومنین اسدالغالب علی ابن ابی طالب، بلکه با سخنان و حدیث‌های میلتون فریدمن امام لیبرال‌ها، می‌خواهند اقتصاد این مملکت دینی را درست کنند. بعداً خیر سرم همه هم میخواهند اقتصاد این مملکت را اسلامی کنند.
بله من ازپشت کوه امده ام که هنوز نفهمیده‌ام که چرا خدا توی قرآنش گفته ربا جنگ با خدا و پیغمبرش است.آیت الله جوادی آملی بالاترین که دارای بزرگترین درجه اجتهاد این مملکت میگوید: 80درصد اقتصاد این مملکت ربوی است. رهبر و امام جامعه‌اش می‌گوید: بیخیال اقتصاد آدام اسمیتی بشوید. اقتصاد پول محوررا رها کنید.بروید مدل جایگزین پیدا کنید. بروید دنبال اقتصادمقاومتی.بروید اقتصادبرکتی توی این مملکت پیاده بکنید، بعد آقایون میان طرح میدهند نسخه میپیچند برای اقتصاد کشور:کینزی‌های جدید و نهادگرایان وفدرالی. نسخه‌ای که بیمار حتی در غرب هم نتوانسته هیچ بیماری را شفا بدهد.


من ازپشت کوه آمده‌ام چه میدانستم این ورکوه سرداری که از19سالگی فرمانده تیپ بوده.فرمانده نیروی هوائی بوده.فرمانده نیروی انتظامی بوده ادعای تکنوکراتی بودن می‌کند؛ به آنهم افتخار می‌کند. چه میدانستم قرار است برای ایران مدل اقتصادی منطقه آزادی و اقتصاد بازار آزاد رابرای اقتصادایران نسخه می‌گیرند؟

بله من ازپشت کوه آمده‌ام هنوز این پارادوکس‌ها را نمیفهمم. هنوز نمیفهم چرا آقاروح الله موقع عزل منتظری می‌گوید: تو انقلاب رامیدهی دست لیبرال‌ها ولی آقایون میروند به دنبال لیبرالیسم من واقعا این هارانمیفهمم که اگرلیبرالیسم همچین موجودخطرناکیست؟ چرا آقایان میروند به دنبالش؟ باشگاه خانوادگی راه می‌اندازند و به اعتراف سخنگوی رسمی این حزب لیبرال دموکرات مسلمان هستند. وزیر مسکن وشهرسازی مملکت با افتخار از لیبرال بودن خود میگوید.
بله من ازپشت کوه آمده‌ام که اینهارو متوجه نمیشوم.


بله من ازپشت کوه امده ام که بالاترین مرجه تقلیدش میگوید80درصداقتصادش ربوی است ولی هیچ کس اعتنا نمی‌کند. رئیس مجلسش به آن اعتنائی نمی‌کند، رئیس بانک مرکزی در دروغی بزرگ آن را انکار می‌کند؟

همه طرح اقتصادی می‌دهند برای نجات ایران ولی هیچ کس به دنبال زدودن ربانمیرود،بله من ازپشت کوه آمده ام.

من ازپشت کوه آمده‌ام و نمیفهمم که چرا اینجا همه اللهم عجل الولیک الفرج می‌گویند، ولی هیچ کس منتظر مهدی نیست. اینجا همه ربامی‌خورند و خیالشان راحت است که ایران  شیعه خانه مهدی موعود است.

اینجا حرف میزینم چون برای نسل چهارم هستیم چون درجنگ نبودیم چون سنمان کم هیچ کس به حرفمان گوش نمی‌کند. آری من از پشت کوه آمده‌ام اینها رو نمیفهمم من برای اینجا نیستم.

کاش همان پشت کوه میماندم آنجا هوایش بهتر بود، آنجا کسی ربا نمیخورد، بعدم وجدانش راحت باشد که چون قانونی است حلال است. هنوز کسی پیدا نشده است که بگوید آیا آن چیزی که حلال است خوب است یا آن چیزی که قانون است؟ آیا آن چیزی که قانون است حلال هست یا آن چیزی که حلال است قانون است؟
اینجا جمهوری اسلامی است، بهشت اپوزوسیون، اینجا جمهوری اسلامی ایران است، سرزمین تضادها...
تاریخ قلمت بشکند ننویسی بر ما انقلابیون؛ بر ما سربازان خمینی بزرگ و آقا سید علی خامنه‌ای چه گذشت...

یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی