من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

ســــــــــبد کالایی در راه است این سبد شامل :

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

ســــــــــبد کالایی در راه است این سبد شامل :

.

.

1_ غیرت اباالفضل(علیه السلام) برای مردان خانواده

 

2_ عفت فاطمه(سلام الله) برای زنان خانواده

 

3_ عزت یوسف(علیه السلام) برای پسران خانواده

 

4_ حیای زینب(سلام الله) برای دختران خانواده

 



آیا شما شامل گرفتن این سبد کالا میشوید؟؟؟

برای کسب اطلاع از مشمولیت تان فقط 2دقیقه باخود خلوت کنید فقط دو دقیقه ...

 

داریم چه کار می کنیم ....

 

چه زندگیی داریم ...

 

نمازامون سر وقته ...

 

اصلا. می خونم ...

 



بازم چه رویی داریم ما همه چی هم از خدا می خوایم ...

 

چه قدر به فکر امام زمانمونیم ....

 

باهاشیم یا بر علیهش کار می کنیم ...

 

اگه بمیریم دیگه تمومه ها ، برگشت نداره بخدا ...

 

آماده رفتن هستیم ؟

 

با کیا در ارتباطیم ...

 

با خدا یا ناموس مردم ...

 

التماس دعا.

یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی