من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

زمان هم منتظر توست برگرد آقا

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

ولعصر...قسم به زمان که داره می گذره
ان الا الناس لفی خسر....همتون دارید ضرر میکنید
ان الذین آمنو و عل
م صالحات..



کسی که منتظر منجی هست خودش باید صالح باشه
اگه ادعات میشه منتظر حضرتی باید خودتو درست کنی ...هر نخاله ایی که به ظهور نمیرسه
باید رو خودت کار کنی...اول شروع کن نمازتو درست کن..حضور قلب داشته باش
بلاخره باید از یه جایی شروع کنی
عهد ببند با خودت گناهاتو بزار کنار..
دعاهای امام زمانو نیگاه کنید دعاهایی که باید از خواب بزنی دعای عهدش دعای ندبه اش
کله ی ظهر بخونی بدرد نمیخوره..بدرد خودت میخوره
میگه صبح پاشو از خوابت بزن بیدار شو که بفهمونه برا رسیدن به مهدی باید از خواب غفلت پاشی
کار کردن تو این حوزه حوزه ی نازه...منت نباید بزاری
تازه خدا میگه منت سرت گذاشتم که تو فهمیدی توی این همه جمعیت درب و داغون و کج وکوله ی کره ی زمین که تو باید امام زمان داشته باشی..
باید خودتو شبیه امام زمانت کنی...
الکی نگو الهم عجل لویک الفرج
رو خودت کار کن چیکار کنی؟؟؟؟
گناه نکن
هر گناهی که شیعه انجام میده ظهور رو عقب میندازه
گره ی کور ظهور اقا نشو...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی