من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

ما عاشق حسین

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

ما عاشق حسین فرزند حیدریم

ما زیر بار زور هرگز نمی رویم

داده راه  نشون به ما اربابمون

نبــاید زیـــر پا بره عزتمون

هیهات من الذله


رزمنـده ی حسین  رزمنده ی خداس

شرمنده ی حسین شرمنده ی خداس

پیش حضرت حق رو سپیده حسین

خیلی زحمت ما رو کشـیده حسین

هیهـات من الذله

تـوی دلای ما شوق شهادته

ما خط سرخمون خط ولایته

ما کبــوتـریم و عاشق آسمون

جونمونو می دیم برا رهبرمون

 هیهات من الذله

تو کوچه ها اگر شور حسینیه

از بــرکت شهیـدا و خمینیه

یادمون نمی ره زحماتشونو

عاشوقونه دادن  همه جونشونو

هیهات من الذله

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی