من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

حر داشت شهید میشد ولی...

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ق.ظ

داستان حضرت حر خیلی زیباست؛ خیلی..

حر بن یزید ریاحی از خاندان های معروف عراق و رؤسای قبایل کوفیان بود که به درخواست ابن زیاد به جنگ با امام حسین (ع) فراخوانده شد.


حضرت حر جلوی لشگر ارباب را گفت؛ ولی وقتی ارباب بهش گفت مادرت به عزات بشینه؛ حضرت حر ادب کرد به مادر ارباب یعنی حضرت زهرا چیزی نگفت؛ حرمت حضرت زهرا یعنی مادر تمام شیعیان را نگه داشت, باعث شد تا حضرت حر توبه کند..



نمیخواهم از حضرن حر بنویسم فقط میخوام بگم ادب و حرمت نگه داشتن امکان داره چه کارهایی که نکنه؛ حضرت حر که اگه توبه نمیکرد؛ کشته میشد و یکی از عوامل و جنایت کاران دشت کریلا بود ونه شهدا کربلا ولی بخاطر حرمتی نگه داشت باعث شد مانند اسمش که میشود ازاده؛ در دنیا آزاده ودر آخرت سعادتمند شود؛ کاش حداقل یاد بگیریم حرمت بعضی از ایام مثل شهادت‌ها و... نگه داریم.


حضرت حر داشت میمرد ولی حرمت نگه داشت؛ حضرت حر کم کسی نبود؛ جز پهلوانان عرب به حساب می‌آمد ولی حرمت نگ داشت بجای مردن شهید شد...

یاعلی


برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان صلوات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی