من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

خدا کند که بپاشد اساس آل سعود

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ق.ظ

برای کشتن زائر بسی درایت شد

عجب که ظلم عظیمی بر این جماعت شد

خدا کند که بپاشد اساس آل سعود

از این فجایع خونین که در عبادت شد


یکی بود یکی نبود

لعن الله علی ال سعود

زیر این گنبد زیبا و کبود

لعن الله علی ال سعود

شهری بود پر از عربهای حسود

لعن الله علی ال سعود

میدونی شیعه براشون چی سرود

لعن الله علی ال سعود

میون این همه سر صدا و دود

لعن الله علی ال سعود

دیگه بی شعوریشون گذشته از حد و حدود

لعن الله علی ال سعود

شده بودن سگهایی مثل یهود

لعن الله علی ال سعود

بچه ها حلال کنید اخرش رو یادم نبود

لعن الله علی ال سعود

خلاصه هر چی که بود و بود و بود

لعن الله علی ال سعود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی