من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

آقای ظریف منتظر تکذیب شما هستیم...

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ


جان کری وزیر خارجه و مذاکره ارشد آمریکائی‌ها چند روز پیش مصاحبه‌ای کرد و در آن گفت:
چند ماه پیش که یک محموله از سوی ایران راهی یمن بود، خیلی زود با همتای خود تماس گرفتم و گفتم که این امر می‌تواند باعث یک رویارویی جدی شود و ما آن را تحمل نمی‌کنیم. وی نیز در مدت زمانی بسیار کوتاه با من تماس گرفت و گفت قرار نیست این محموله به زمین برسد یا از آب‌های بین‌المللی خارج شود و بعد راهی کشور خودشان شد. ما محموله سلاح ایران را که راهی سودان بود تا بعد به دست حماس برسد، دنبال کردیم. از این رو، ما تلاش‌های عمده‌ای را دنبال می‌کنیم و به صورتی چشمگیر، این تلاش‌ها را عقب رانده‌ایم تا از این دست فعالیت‌ها جلوگیری شود.
 بعد از این سخنان وزیر امورخارجه کشورمان سکوت کرد تا اینکه دوباره جان کری مدعی شد ظریف با او از بیروت تماس گرفته ودر مورد سفر منطقه ای ظریف از او سوال کرده.
سوال مهم این است که چرا وزیر خارجه کشورمان در مورد این دو ادعا سکوت کرده و چیزی نگفته است؟
چرا آقای ظریف که در مذاکرات با گفتن جمله هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن خبرساز شده و موجب افتحار ایرانی‌ها شده بود. این دو ادعا را تکذیب نمیکند وجواب وزیر خارجه شیطان بزرگ را نمیدهد.دلیلش را فقط وفقط خودش میداند فقط خواستم بگم آقای ظریف ما منتظر تکذیب شما هستیم.
یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی