من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

حاج حسن چی رو فراموش کنیم؟؟؟

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

آقای رئیس جمهور بخشی از آخرین گفتگوی زنده تلویزیونی خود با مردم با اشاره غیر مستقیم به سفر پرحاشیه لوران فابیوس وزیر خارجه فعلی فرانسه به تهران گفت:: «خواهش من از مردم این است که فضای کشور را تبدیل به فضای امن کنند و زمانی که وزیر خارجه کشوری به کشورمان می آید نگوییم که این دولت چند سال پیش فلان کار خطا را انجام داده است؛ چرا که چنانچه پرونده های قدیمی را رو کنیم آن‌ها نیز همین کار را انجام می‌دهند.»


ایشان بدون اشاره به فرش قرمزی که دولت برای کسی که عامل ورود ایدز به ایران بوده است, پهن کرده است, به انتقادات وارده به این سفر اشاره داشت, وخیلی زود از کنار مسئله ورود ایدز وفراورده‌های خونی آلوده که باعث ایدز و هپاتیت گرفتن بیماران هموفیل و تالاسمی شد؛خیلی سریع عبور کرد وخواستار فراموشی این فاجعه انسانی و امنیتی شد.امام توضیح ندادند چرا یانکی‌ها بعد گذشت 30سال هنوز قضیه تسخیر لانه سفارتشون که در اصل یک جاسوسخانه بود را فراموش نکردن, وحمید ابوطالبی را به جرم اینکه تنها چندتا از سندهای اونجا رو ترجمه کرده؛ ویزای ورود به کشورش را نداد؟؟

 
حسن آقای روحانی در این گفتگوی تلویزیونی با گفتن جمله:« نگوییم که این دولت چند سال پیش فلان کار خطا را انجام داده است؛ چرا که چنانچه پرونده های قدیمی را رو کنیم آن‌ها نیز همین کار را انجام می‌دهند.» باور دارد ایران هم  قبال کشورهای غربی ظلم‌های غیرقابل بخششی مانند, ایستادگی, حمایت کردن از محور مقاومت,خودکفائی و.... را مرکتب شده است, و اگر ما جنایت آنها را یادآوری کنیم, آنها این جنایات غیر قابل بخشش مارا یادآوری خواهند کرد..
آقای رئیس جمهور که به ادعای خودشان یک حقوقدان هستند, کاش در دانشگاه انگلیسی که مشغول تحصیل بودند پیش یک استاد تاریخ می‌رفتند, در طول تاریخ ایرانی‌ها به هیچکس ظلم و بدی نکردند؛ واتفاقا این کشورهایی که که الان شما می‌ترسید ظلم‌های به ایران کردند که در طول تاریخ بی نظیر است.آقای رئیس جمهور که ادعا حقوقدان بودن داریدکاش بدانید این جمله شما نوعی اقرار علیه خود است و ترسیدن از طرف غربی است؛ وبه لحاظ راهبردی یک اشتباه استراتژیک بزرگ محسوب می‌شود.. کاش کمی در انتخاب جملات بیشتر دقت میکردید تا انشاء بهتری میخواندید جلوی مردم...

آقای روحانی میشه بگید چی رو باید دقیقا فراموش کنیم؟؟؟ تحریم ایران توسط فرانسوی‌ها, تنها گذاشتن ایران بخصوص در صنعت خودروسازی,آقای رئیس جمهور به قول مدیر مسئول هفته نامه 9دی که به لطف آزادی بیانی که در دولت شما به وجود آمده است, هفته نامه‌اش تعطیل و تهدید به لغو مجوز شده است:اگر ایرانی نیستید حداقل آمریکایی باشید؛ که چطور انتقام 30 سال پیش را گرفتند, و هنوز همکاری در سطح ترجمه چند سند با دانشجویانی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند, فراموش نکردند، ولی شما جنایتی در حد صادرات ایدز به ایران توسط فرانسه را فراموش کردید.آقای رئیس جمهور حسن آقای روحانی اگر فرزند خود شما بخاطر این عمل فرانسوی‌ها ایدز یا هپاتیت گرفته بود بازهم میگفتید فراموش کنید؟آقای رئیس جمهور می‌شود دقیقا باید کدام جنایت فرانسه را فراموش کنیم؟؟؟

اقای رئیس جمهور اگر شما جنایات غربی‌ها وبخصوص فرانسوی‌ها در حق ایران را یادتان نیست, از سفرهای آنها به ایران اینقدر ذوق زده شده‌اید فرموشی گرفته اید؛نمیدانم دلیلش هم زیاد مهم نیست خودتان بهتر میدانید.. من بعضی از جنایات و خیانت‌های فرانسوی‌ها رو به مایندگی از کل غرب به شما یاد آور میکنم...
آقای رئیس جمهور اگر فراموش کرده‌اید، فرانسه بیشترین کمک نظامی به صدام را داشته است، ما فراموش نکردیم.سرلشگر وفیق السامرایی ( کی از مسئولان بلند بالای استخبارات عراق و مسئول بخش ایران میگوید:


کمک های خارجی فرانسه به عراق به جایی رسید که فرستاده ی آن ها به بغداد آمد و با وزیر دفاع وقت، عدنان خیرا... ملاقات نمود و به او گفت :( فرانسه به طور جدی زمینه اعطای یک بمب اتمی به عراق را بررسی می نماید. می تنوان برای مجبور کردن ایران به توقف جنگ این بمب را به هدف مشخصی پرتاب نمود.) من تا سال 1984 نسخه ای از این گزارش را که با امضای وزیر دفاع برای صدام ارسال شده بود، در یک صندوق ویژه نگهداری می کردم .


اگر شما دوست ندارید که مصاحبه حسین کامل در مورد کمک‌های فرانسه به عراق برای ساختن بمب اتم تا اگر در جنگ موفق به پیروزی در جنگ نشدند آن را  برعلیه ایران استفاده کنند ما فراموش نکردیم.تحویل 60 فروند میراژF1 مجهز به موشک از سوی ژیسکاردستن در ژانویه 1981 هنوز ما فراموش نکردیم. تحویل 5 فروند هواپیمای سوپراتاندارد مجهز به موشک‌های اگزوست را هنوز به خوبی یادمان هست که همزمان خروج دیپلمات‌های فرانوسی از خاک ایران ر سال1982 اتفاق افتاد ب خوبی به یاد می‌آوریم.هنوز فراموش نکردیم در ژوئیه سال 1981فرانسوی‌ها مسعود رجوی و ابولحسن بنی صدر را به عنوان پناهنده سیاسی پذیرفتن و به آنها پناه دادند.آقای رئیس خوبه خوبه به یاد بیاورید سخن آب فریدمن که گفت:

تحویل سلاح تقریبا به صورت روزمره ادامه داشت. یکی از پایگاه های ناتو در مرکز فرانسه احداث شده بود بصورت مرکز بارگیری آنتونوف های نیروی هوایی عراق درآمد. این هواپیماها روزانه به این فرودگاه می آمدند و موشک های ساخت فرانسه، بمب های خوشه ای، فیوز و تجهیزات رادار با خود به عراق می بردند. سازمان های اطلاعاتی فرانسه در سال 1986 برآورد کردند که اگر فرانسه سه هفته از ارسال کمک به عراق خودداری کند آن کشور شکست خواهد خورد.
 آقای رئیس جمهور من خوب میدانم از نظر شما تنها مجرم روی زمین محمود احمدی نژاد است و به هیچ وجهه جنایات عظیم این او را فراموش نخواهید کرد, ولی بدانید آن چیزهائی که شما به عنوان جنایت از آ« نام میبرید ما به عنوان خدمت از وا نام میبریم. و به آنها افتخار می‌کنیم.

آقای روحانی اگر شما قصد دارید؛ کمکهای فرانسه به عراق را کمک کنید؛ اگر شما دوست دارید کمک‌های کشورهای غربی به صدام برای حمله به ایران را فراموش کنید؛ و اینقدر غیرت ندارید که که در مقابل قاتلین جوانان کشورتان بایستید و از آنها را به گرمی در آغوش میگیرید؛ اگر غیرت ندارید تا درخواست خسارت کنید از کشور فرانسه؛ اگر اندازه آمریکایی‌ها که به حمید ابوطالبی اجازه ورود ندادند ولی شما برای قاتل جوانان ایران فرش قرمز پهن کردید؛ ما اندازه شما  بی غیرت نیستیم. ما برای خون جوانان کشورمان ارزش قائل هستیم. ما برایمان مهم است که طبق سایت وزارت خارجه آمریکا و قطع نامه شورای امنیت دارو به هیچ وجهه تحریم نبود ولی این کشورها و بخصوص همین فرانسه دارو را تحریم کردند. حسن آقای میدانی جان نفر از جوانان کشور به خاطر این تحریم خودخوانده غربی‌ها به خطر افتاد؛ حسن آقا شما در این مملکت هر پستی بگید داتشدی و یکی از کسانی هستید که شکر خدا مدیریت‌ شما مادام العمر است؛ وسابقه امنیتی هم کم ندارید؛ ودبیر شورای عالی امنیت ملی بودید حسن آقا از نظر شما ورود ایدز به ایران و اجازه صادر نکردن دارو به ایران خطر امنیتی هست یا نه؟ در انمگلیس که درس حقوق میخواندید به مشا یاد ندادند از حقوق هموطنانتان دفاع کنید؟؟؟ به شما یاد ندادی از حق خود نگذرید؟ وقتی به دبیری شورای عالی امنیت ملی و ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که بیشتر شبیه خانه سالمندان نظام است؛ نفهمیددید چرا در همه چیز ما تحریم هستیم؟ وشرکت‌های خارجی حتی دارو هم به ما نمیتوانند بفروشن ولی به راحتی ایدز را میتوانند به ما صادر بکنند؟ آیا صادرات ایدز به ایران توسط غربی‌ها به مصلحت جمهوری اسلامی است یا نه؟ شاید در تحقیقاتتان به این نتیجه رسیده بودید که ورود ایدز به ایران به پیشرفت ایران کمک می‌کند، و در استراژی نظام جا دارد, در مرکی که فقط 150 میلیون در سال پول چای آن میشد  خروجی شما در آنجا چه بود در این مورد باقی موارد بماند؟

حسن آقای روحانی اگر شما فراموش کردید ما فراموش نکردیم.فراموش نکردیم فرانسه همراه آمریکا وانگلیس وشوری دست به دست هم داده بودند تا انقلاب ایران در نطفه خاموش شود. خدا شما قصد کردید تا آمریکا را کدخدا بدانید، ما نمی‌دانیم، اگر شما قصد دارید از حق ایران در غرامت گرفتن از آمریکا و انگلیس بخاطر جنایت‌هایی که بر علیه ایران مرتکب شدند، باید بودجه 100 سال اخیر ایران را به ما بدهند؛ بگذرید ولی ما نمیگذریم. اگر شما قصد دارید نگاهتان به خارج باشد؛ قصد ما این است که ناگهمان به داخل باشد.اگر شما قصد دارید تئوری‌های فرسوده غربی رو پیاده کنید، ما به دنبال پیاده کردن اقتصاد اسلامی هستیم.ولی به کوری چشم آنها  وطرفداران آنها این انقلاب همچنان سر پا است. و به امید خدا زمینه ساز ظهور خواهیم شد.
یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی