من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

مستضعفین بنز سوار

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

در پی توافق هسته‌ای وآمداگی قبلی که از جانب دولت و حامیان دولت ایجتاد شده بود, مردم مستضعف و فقیر نشیت مناطق, یک , دو، 3 و4 چهار به شادی پرداختندو مناطقی که تحریم‌ها بدجوری به آنها فشار آورده بود وزندگی آنها را فلج کرده بود, مستضعفین بنزسواری که دیگر BENZ ؛BMW تکراری شده است؛ وارد کردن پورشه و تویوتا,GMو GMC از قبل راحت شده است,مگه مازراتی و لامبورگینی آلفارومئو و...بقیه ماشین‌های ایتالیایی و آمریکائی ماشین نیستند؟؟



بندگان خدا خسته شدند از بس  فقط ماشین‌های آلمانی, کره‌ای,ژاپنی سوار شدند.

فشار تحریم اینقدر به این جماعت فشار آورده بود که از خوشحالی سقف ماشین‌هایشان به عقب میرفت, با صدای ضبط اتومبیل‌ها در وسط اتوبان‌ها و خیابانهایی که اطرافش پر از درخت بود؛ به شادی پرداختند....!!



این قشر مستضعف که در مناطق فقیرنشین و بسیار بسیار مستضعف پایتخت ساکن بودند, و تحریم‌ها چرخ زندگی آنها لنگ کرده و تقریبا فلج کرده بود,


از فرط خوشحالی نمیدانستن چه کار باید بکنند.. این قشر که برای سفر به آنتالیا، پاتایا؛ جزایر هاوائی وسفرهای تفریحی به خارج از کشور به مشکل خورده بودند, وامید است بعد از این توافق مشکل سفرهای تفریحی این قشر مستضعف به خارج از کشور حل بشود, این اتفاق مهم را با بخش  آهنگ‌های حماسی همچون سوسن خانم جشن گرفتند.

در پی این توافق که شاید باعث شود کمی از فشار زندگی این قشر مستضعف کاسته شود, این قشر کمتر برخوردار دیگر شرمنده زن و بچه خود نشوند, وبا خیال راحت آخر هفته‌ها از هوای آلوده تهران به مناطق خوش آب و هوای خاور دور و اروپا و اگر مسئولان همکاری به سواحل آمریکای شمالی ,بریتانیا و استرالیا که دیگر بروند  عالی می‌شودد؛ نمی‌شود که هر هفته به شمال یا کیش, یا قشم رفت, چقدر آدم به دوبی و ترکیه سفر کند؛ بالاخره تکراری میشه. آدم نیاز به تنوع دارد, تنوع برای روحیه آسیب پذیر این قشر بسیار لازم است.


این قشر مستضعف که همگی جزء ساکنین شمال هر بودند, و ماشین‌ها میلیاردی سوار بودند و موبایل‌های میلیونی به دست داشتند؛ از دیدن چهره شاد آنها به وجد می‌آمدید که نکند ایران 60 درصد غنی کرده است؟؟



برخی از این مستضعفان که خیلی از شدت تحریم به تنگ آمده بودند؛ با پوشیدن لباسهای منقش به پرجم منحوس رژیم ظالم آمریکا و یا ساپورتهای با نقش این پرچم مراتب سپاسگزاری خویش زا از دشمن غدار ملت ایران و مقصر اصلی خون 200 هزار شهید دفاع مقدس اعلام کردند.



سخنگوی دولت نیز دولت جنایتکار آمریکا را "دولت محترم آمریکا" نامید!
.
.
.


" ناچارگی " نظام در قبول این توافق نامه به شدت محدود کننده قدرت هسته ای ایران، قابل درک است.....اما شادمانی و جشن برخی از این همه عقب روی و پسروی به هیچ روی قابل درک نیست....



تعجب بیشتر زمانی حاصل میشود که جشن آفرینان ،اکثرا از طبقات مرفه و یا متوسط بوده اند که در پس تحریم ها آسیب های بسیار کمتری نسبت به اقشار رده پایین متحمل شده اند و برخی از این مرفهین از تحریمها سود بسیاری هم برده اند!
گاهی از عقب روی و شکست گریزی نیست ... اما در پس عقب روی ، جشن گرفتن هم نوبر است !!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
یه بنده خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی