من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

مدال شجاعتی برای حقوق بشر یانکی‌ها

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ب.ظ

امروز 12 تیر است روزی که آمریکایی‌ها حقوق بشر خود یا به قول خودشان HUMAN RIGHTSرا به عالمیان نشان دادند؛ حقوق بشری که قربانی آن 260 ایرانی بودند, 260 ایرانی که سوار ایرباس ساخته شده فرانسوی‌ها بودند و راهی دوبی  بودند.,پروازی که هیچ وقت به قصد نرسید.فرمانده وینسنس حتما نیت خیری داشت که به طرف هواپیما ما موشک شریک کرد.



به قول بعضی از دوستان داخلی تو کدخدای جهانی و کداخدا که دشمن ما نیست, تو دوست ما هستی؛ هنوز که هنوز بعضی از پیرمردهای پارک نشین که با هم در حال بازی شطرنج که معروف به بازی سیاست مدارها است, وقتی یاد دکتر مصدق می‌افتند گریه می‌کنند,که چرا به تو اعتماد کرد؟ وقتی صدام بمب‌های خردلی و تمام بمب شیمیائی که به طور رایگان در اختیارش گذاشته بودی؛ در حلبچه و سردشت وشلمچه میریخت عبارت MADE IN USA حک شده بود. تا به همگان ثابت شود تو دوستدار دموکراسی و حقوق بشر استی و اگر تو نبودی حقوق بشر هم نبود. در سرزمین تو سرخ پوستان صاحبان اصلی سرزمینی که تو به زور غصب کردی, به سلامتی اجداد کشته شدگانشان هوز که هنوز می‌نوشند؛ جان وین بر پرده‌های جادویی هالیوود بباد سلاخی اجداد صاحبان اصلی سرزمینی که به زور اشغالش کردی ؛ برای جوانان کشورت قهرمان سازی میکند.



وقتی رئیس جمهور کشورت میگوید: نژاد پرستی و برداری در خون ما آمریکائی‌ها هست من چی بگم؟



وقتی تفریح پلیسان تو کشتن سیاه پوستان است. معنی حقوق بشر از منظر تو رابهتر درک میکنم

هنوز که هنوز از اقدام شجاعانه تو در استفاده از بمب هسته ای در ناکازاکی و هیروشیما تمجید می‌شود توسط دوستدارانت و به تو بخاطر این اقدام که در طول تاریخ بشریت بی سابقه بوده وهنوز که هنوز است کسی جرات تکرارش را پیدا نکرده آفرین می‌گویند.حالا مهم نیست هنوز یادگاری‌های عمل شجاعانه تو باقی مانده وهنوز که هنوز بچه‌هایی با سر بزرگ و بعضی بچه‌ها دو سر به دنیا می‌آیند مهم نیست؛ مهم اینه که عمل تو شجاعانه بود.

مهم نیست توی سایگون بجای فحش ناموس بهم یانگی میگویند؛ مهم نیست توی شیلی هر گور دسته جمعی که کشف می‌شود هنری کسیجر فحش ناموس می‌خورد, کسینجری که یکی  استراتژیست اعظم تو است و وزیر خارجه تو در زمان جنگ ایران و جهان که به جنگ ایران وعراق معروف است بود. هنری کسینجری که انصافا در برپائی فتنه88 در ایران کم نذاشت.و هرچه دنیای سیاست آموخته بود و در چنته داشت] به همراه بقیه سیاست مداران واستراتژیست‌های مخالف ایران رو کردند؛ ولی در شطرنج سیاست مغلوب نماز جمعه وصدای این عمار امام خامنه ای شدند.

مهم این است که مدال شجاعتی که بر سنه ویلیام راجرز زدی, هنوز که هنوز سند حقوق بشری تو است, برای من. مدالی که هر چند وقت یکبار وقتی صیادان جنوب به صید می‌روند؛ تکیه از استخوان‌های یکی از هموطنان یا بهتر بگویم بخشی از استخوان‌های مرا صید می‌کنند, تا من یادم باشد تو همانی هستی که به والیبالیستهایت میگوئی نیم ساعت اب نخورند, تا بتوانی از آن استفاده رسانه‌ای بکنی ولی به هموطنان غیرنظامی من موشک میزنی.حقوق بشر از منظر تو یعنی حمایت از گروهک مریم جون و مسعود جون راستی مسعود زنده است, یه 10 سالی میشه خبری ازش نیست؟ اگر دیدیش سلام برسون.حقوق بشر برای تو یعنی حمایت از ریگی یعنی حمایت از النصره, داعش و......

تاین کار تو باعث شد تا من بفهم چرا امام خیمنی به تو گفت تروریست بلذات؛و چرا استکبار جهانی نامید و تو را مفتخر به لقب شیطان بزرگ  کرد.تو با این کارت باعث شدی هر وقت کنار ساحل خلیج فارس قدم میزنم یادم باشد تو قابل اعتماد نیستی.یادم باشد اعتماد به تو عاقبتش می‌شود زندان ابوغریب, می‌شود عاقبت دوستان صمیمی تو در منطقه مثل محمدرضاپهلوی که حتی حاضر نشدی؛ به کشورت راهش بدی و جواب نوکری‌هایش را خوب دادی دستت دردنکند. حسنی نامبارک, امیر قطر و ملک عبدالله و.. سقوط کردند.تو باعث شدی یاد خلیج فارس برای من وتمام دشمنان تو در ذهنشان باقی بماند. تو با این کارت تمام پلهای پشت سرت را خراب کردی؛ و تمام درها را به روی خودت بستی.


تو کاری کردی که شاید تمام عاشقان امام خامنه ای برای ایشان نمی‌توانست بکند. و ایشان را تبدیل به مقتدرترین و کارآموزده ترین رهبر جهان تبدیل کردی. دستت درد نکند من نگفتم تو دشمن ما نیستی!! تو کاری کردی که هیچ کس نمیتوانست لقبی که  واقعا برازنده امام خامنه ای است را به او بدهی.

تو در این مملکت در این حدوقواره نیستی که جزء دشمنان من بحساب بیائی یعنی در این کره زمین تو که کدخدا هستی اینقدر ذلیلی که من دشمن بحساب نمی‌اورم, نوچه‌هایت وبخصوص سگ نگهبانت در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی دشمن من نیستند.چون تو در دل من نابود شدیع ومن در حال نقشه کشیدن برای وقتی هستم که تو جمهوری اسلامی شدی.

یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی