من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

الکی.... مثلا منم نگران مردمم

شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

آقایانی پیدا می‌شوند که تعامل با دنیا را ذلت‌بار به شمار می‌آورند دست از شعارهای کم محتوا بردارید شعارهایی که جلوی پیشرفت را می‌گیرد هر جا لازم بود باید با جهان تعامل پیدا کنید.


آیت‌الله هاشمی: تحریم‌ها پدرِ مردم را درآورده است/ افراطی‌گری هیچ‌گاه جواب نمی‌دهد/برای بسیاری تحریم و غیرتحریم فرقی ندارد

سخنان بالا جدیدترین سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در  مراسم رونمایی از کتاب تاریخ جامع ایران که در مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی بیان کردند.

کاش حاج آقا قبل از بیان این جملات کمی به تاریخ مراجعه می‌کردند, تا نظرشون در مورد تحریم‌ها را در دولت قبل به یاد می‌آوردند.

که ریشه مشکلات کشور را از سومدیریت‌ها میدانستند.حالا نمیدانم چه شده است که نظر حاج اقا کلا عوض شده است.


راستی حاج اقا جنوبی ترین نقطه‌ای که اومدید کجا بوده؟؟ با مردم کوچه و بازار چقدر برخورد بدون واسطه داشتید؟ حاج اقا سکونت در کاخ ویلای جماران توی تحریم خیلی سخته نه؟؟ برای تفریح رفتن به کیش  وقتی شایعه زلزله در تهران میپیچه شما با خانواده میرید سد لتیان جت اسکی اونم توی تحریم واقعا خیلی سخته و خوب میفهمید واقعا مردم چه حالی دارن بخصوص درد قشر مستضعف که جدیدا به قشرآسیب پذیر تغییر نام داده‌اند؛ میفهمید.

ماموریت فرستدن مهدی بابا با حقوق15 میلیونی در ماه برای بازرسی به واحد دانشگاه آزاد در لندن, اونم تازه واحدی که وجود نداره واقعا کار خیلی سختی هست, بالاخره آقا مهدی باید کلی فکر میکرد که تا متوجه بشه باید از جائی که وجود نداره چطوری باید بازرسی کنه؟ خدائیش کار سختیه

بستن قرار دادن کرسنت و نمیدونم هرچی دوست دارید اسمشو بزارید, حق دلالی؛ حق واسطه گری خلاصه هرچی دوست دارید اسمشو بزارید با دلال 500 تومانی سالی یک میلیارد باید به حساب مهدی بابا ریخته میشد؛ حالا این این وسط گاز ایران به امارات ارزان فروخته میشد؛ این وسط در پرونده کرسنت ایران چند میلیارد دلار طبق آخرین رای  دادگاه به طرف اماراتی باید غرامت پرداخت کند, مهم نیست, مهم اون یک میلیارد دلاری بود که سالیانه بحساب مهدی بابا ریخته میشد. اگه قرارداد کرسنت انجان می‌شود.ی

قرارداد استات اویل و طرف نروژی که حاضر شده است به نفع کشورش رشوه بدهد و از آنطرف یکی دیگر حاضر شده است؛ به ضرر کشورش رشوه بگیرد هم بماند.


راستی حاج آقا تقریبا همه مردم ایران از وضع مادی بسیار خوب شما خبر دارند, میتونم بپرسم جنوبی‌ترین نقطه‌ای که تشریف بردید کجا بوده توی شهر؟؟ آیا از میدان آرژانتین که محل کار آقا یاسر به عنوان رئیس دفتر شما هست پائین تر تشریف بردید؟؟

شایدم خیابان فلسطین و بیت رهبری جنوبی ترین و فقیر نقطه ای باشد که شما مشاهده کرده‌اید؟؟

راستی آقای هاشمی سیاست‌های اتصادی خودتان یادتان می‌آید؟؟


سیاست‌های تعدیل اقتصادی که تاریخچه پیاده کردن آن در کشورمان به دولت شما گره خورده است، به طور خلاصه به رویکردهایی گفته می‌شود که مقصود آرمانی آن هضم شدن در اقتصاد جهانی است. بنابراین در این که چنین سیاست‌هایی با مبانی انقلاب اسلامی (که مبتنی بر استقلال و خوداتکایی است) در تعارض اشکار با آرمان‌های انقلاب بود؟



مارگارت تاچر و ریگان را پیش‌قراولان مکتب نئولیبرال دانست و هاشمی هم به طور دقیق آموزه‌ها و اقدامات این دو رو کپی کرد. این در حالی‌است که اقتصاد ایران نه کشش چنین سیاست‌هایی را داشت و نه اصولا چنین سیاست‌هایی به درد اقتصاد ایران می‌خورد.چطور وقتی میخواستید سیاست‌های اقتصادی لیبرالی در ایران پیاده کنید نگران نبودید پدر مردم در بیائد؟؟

چطور وقتی تورم در دولتتان به49 درصد رسید بخاطر اجرای سیاست‌های لیبرالی در کشور فکر نکردید پدر مردم در می‌آید؟؟


آقای هاشمی یادتان هست سیاست‌هایی را در پی گرفتید که افراد سرمایه‌دار را پولدارتر و افراد ضعیف جامعه را فقیرتر کردید؟

یادتان هست اعتقاد داشتید پیشرفت کشور شهدائی میخواهد و این شهدا افراد فقیر و کم درآمد جامعه هستند؟؟ بالاخره زیر چرخ دنده‌های توسعه اقتصادی یک عده له و نابود خواهند شد. هر چند که همراه آن عده فرهنگ مملکت هم له ونابود شد.

چطور اون وقت نگران مردم نبودید. چطور وقتی آقای روحانی در اول دولتش سیاست‌های اقتصادی شما رو به نوعی دیگر تکرار کرد؛ چطور وقتی در کتابش علنا نوشت الگوی مناسب مکتب نهادگرایان و کینزی‌های جدید است, نگران مردم نشدید؟

آقای هاشمی چوطر وقتی ترکیه و کره جنوبی رو الگوی خود قرار دادید نگران مردم نبودید؟

سیاست‌هایی که شما در دوران ریاست‌جمهوری خود بر اقتصاد اعمال کردید تورم را تبدیل به معضل حاد اقتصاد کرد و به فقر و اختلاف طبقاتی دامن زده شد.

چطور به اعتراف خودتان وقتی داشتید در کشور اختلاس را نهادینه میکردید, نگران نبودید پدر مردم در می‌آید؟؟


چور وقتی پدر اختلاس جمهوری اسلامی لقب گرفتید نگران مردم نبودید؟؟؟


چطور وقتی سیاست‌های مکتب سرمایه‌داری و به طور خاص مکتب نئولیرال‌ها را از روی دست غربی‌ها کپی میگردید و اقتصاد ایران را به سمت مصرف‌گرائی افراطی و فقیرتر شدن اقشار مختلف میرفت نگران مردم نبودید؟؟؟
حضرت آیت الله چطور وقتی داشتید لیبرالیسم و مصرف گرائی را در کشور نهادینه میگردید, وپدر لیبرالیسم جمهوری اسلامی لقب میگرفتید نگران مردم نبودید؟

آقای هاشمی چطور وقتی در دولت اصلاحات هواپیمای40 میلیاردی از سلطان برونئی خریداری شد نگران نبودید؟؟

چطور برای فسادهای شهرام جزایری,دانشگاه هاوایی,کرباسچی و... نرگان نبودید؟؟

مدیر عامل شرکت نفتی پتروپارس- که اکنون در دولت سمت دارد – همان زمان (خرداد ۱۳۸۱) گفت: «اگر ما رانتی را در دولت قرار دادیم و عده‌ای از آن رانت استفاده کردند و ثروتمند شدند، حق نداریم یقه آنها را بگیریم». آن روز سخن از واگذاری پروژه چند میلیارد دلاری به شرکت پتروپارس بدون برگزاری تشریفات قانونی مناقصه بود و هنور دشواری‌های تحریم به اقتصاد کشور تحمیل نشده بود.


پرونده شرکت ایران مارین سرویس نمونه‌ای از مفاسد اقتصادی و ثروت‌های بادآورده است که حاکی از غارت حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان از بیت‌المال و پرداخت ۶۰۰ میلیون تومان رشوه به مسوولان میانی دولت اصلاحات است.‌
 چطور از 6 میلیارد دلاری که در سال آخر دولت آقای خاتمی خزانه دولت واریز نشد, نگران نبودید؛ونگفتید پدر مردم در  میآید؟؟


در دوره تصدی ولی الله سیف بر بانک صادرات دولت سازندگی – رئیس بانک مرکزی فعلی- اختلاسی به مبلغ ۱۲۴ میلیارد تومان در بانک صادرات صورت گرفت که «فاضل خداداد» را به دام مرگ کشاند. اگر یک میلیارد دلار آن روز را به ریال امروز تبدیل کنیم حدود ۳ هزار میلیارد تومان می‌شود.یادتان نرفته این اختلاس که به عنوان اولین اختلاس جمهوری اسلامی شناخته شده است؟؟؟


احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت اصلاحات به خاطر حادثه ی نیشابور و کشته شدن حدود ۴۰۰ نفر در این و هزینه‌کرد حدود ۱/۷ میلیارد تومان فقط برای افتتاح فرودگاه ناتمام امام خمینی و صرف هزینه‌های دو میلیاردی به قیمت سال ۱۳۸۲ برای دکوراسیون دفتر وزیر توسط مجلس عزل شد. میز جلسه با خبرنگاران این اتاق ۴۲ میلیون تومان، و درب اتاق پنج میلیون تومان ارزش ریالی داشته است.


خسارت حداقل و سالیانه قرارداد کرسنت معادل ۲۴ هزار میلیارد تومان تخمین زده می‌شود. مهدی بابا تنها در قرارداد کرسنت، ۸۵ میلیون دلار پورسانت گرفته است.


پرونده استات اویل مربوط به اتهام رشوه‌گیری از م.هاشمی است که از این شرکت نروژی مبلغ ۱٫۵ میلیون دلار آمریکا در سال برای مدت ۱۰ سال از ژوئن ۲۰۰۲ رشوه دریافت کرده است. شرکت نروژی استات اویل به دلیل پرداخت رشوه به مهدی هاشمی محکوم شد و با آن برخورد شد در حالی‌که این شرکت برای کسب منافع برای کشورش چنین رشوه‌ای را داده بود، اما در ایران با رشوه‌گیر که منافع ملی کشور را مورد هجمه قرار داده بود برخوردی نشد.

فروش گاز ایران برای مدت ۲۰ سال به قیمت 17.5 دلار (۱۴ برابر زیر قیمت جهانی) به طرف اماراتی با رشوه‌های کلان برای دلالان دولتی و…

چطور برای فساد480 صفحه ای آقای جاسبی در دانشگاه آازد که تحت حمایت شدید شما است؛ نگران نبودید؟؟


مهدی بابا در زمان مدیریت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت در سالهای ۸۲ تا ۸۴ مبلغ ده میلیارد و بیست و سه میلیون و پانصد و سی و یک هزار تومان که با احتساب کاهش ارزش وجه مذکور به مدت ۷ سال اکنون به مبلغ شانزده میلیارد و یکصد و شصت و دو میلیون و هشتصد و سی و یک هزار تومان رسیده اختلاس نموده و اسناد و فاکتور های جعلی ارائه کرده است.


اسناد موجود در بنیاد بیماری‌های خاص حاکی از آن است که در سال ۱۳۷۴ مبلغ 2/000/000/000 ریال از وجوهات بنیاد بیماری‌های خاص، تحت مسئولیت خانم فاطمه هاشمی دختر و فرزند بزرگ شما توسط آقای آشوری در اختیار ستاد انتخاباتی کارگزاران قرار گرفته است. با توجه به شرایط موجود سوء استفاده مالی از محل وجوهات بنیاد بیماری‌های خاص در انتخابات آتی متصور می‌باشد.


یاسر هاشمی فرزنذ آخر شما در زمان ریاست آقای کرباسچی در شهرداری تهران، با استفاده از نفوذ خود در شهرداری توانست ۴۵ هزار متر مربع از اراضی پارک چیتگر را تحت عنوان فدراسیون سوارکاری کشور در اختیار بگیرد. متعاقباً وی در مرحله دیگری ۳۰ هزار مترمربع از پارک مذکور را هم افزون بر متراژ قبلی تصرف می‌نماید. 

آقای حسین ثابت بکتاش در سال ۱۳۷۲ توسط اعضای حزب کارگزاران، جهت فعالیت در کیش به آقای یزدان‌پناه (رئیس سابق منطقهی آزاد کیش) معرفی می‌گردد و به توصیه آن‌ها، 770/000 مترمربع زمین (هر متر 4 هزار تومان، جمعاً معادل3/080/000/000 تومان) در اختیار وی قرار می‌گیرد.

چطور برای این فسادها که ماشالله پای فرزندان شما و بخصوص مهدی بابا بدجوری گیر است نگران نبودید ونگفتید پدر مردم در می‌آید؟؟؟

آقای هاشمی رفسنجانی نمیدانم آقای مهاجرانی معاون سابقات که وزیر فرهنگ دولت اصلاحات هم بود, که خرج تحصیلش را آل سعود داد و خودشم الان ساکن لندن است, به جمهوری اسلامی در BBC فحش میدهد؛ جمله معروفش که گفت: انسان‌ها در زمان‌ها و مکان‌های ختلف اعتقادات و عقاید مختلفی خواهند داشت, و جملات و حرف‌های مختلفی خواهند زد را از شما یاد گرفته یا شما از ایشان الگو برداری کردید؟؟به راستی کدام است؟؟

آقای هاشمی وقتی فرزندانتان در سال88 و در بین فتنه گران حضور داشتند به تحریک آنها می‌پرداختند؛ نگران مردم نبودید.آقای هاشمی حتما سخنان برادرخانم تان که با حفظ سمت سخنگوی رسمی باشگاه خانوادگی شما یعنی حزب کارگزاران سازندگی است, در دانشگاه کرمان در سال1388 در زمان تبلیغات ریاست جمهوری را گوش کردید که رسما اعلام کرد ما دزدیم, یا دیادتان هست بازهم ایشان در مصاحبه با  روزنامه شرق که متلق به خودتان است, گفت ما لیبرال دموکرات مسلمان هستیم.

حاج آقا پیامبر گفته علم اگر در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست خواهند یافت ولی مثل اینکه علم اگر در ثریا باشد مردانی از اصلاح طلبان و تفکر شما آن را پلمپ خواهند کرد؟؟

حاج اقا وقتی مهدی بابا با سرویس‌های جاسوسی غربی همکاری می‌کرد, وبه دبال تشدید تحریم‌ها برعلیه ایران بود نگران مردم نبودید, و فکر نمیکردید تحریم‌ها ممکن است پدر مردم را در آورد؟؟
حاج چطور وقتی خانمتان در پاسخ به خبرنگارری که از احتمال رای آوردن احمدی نژاد پرسید گفت اگر موسوی رای «یاورد مردم بریزن توی خیابون نگران مملکت واینکه ممکن است پدر مردم را در بیاورد نبودید؟

چطور نگران نبودید اغتشاشات و فتنه عظیمی که برپا شده و فائزه خانم وآقا یاسر گردانندگان میدانی و آقا مهدی اسپانسر و رابط با خارج و آقا محسن و فاطمه خانم هم از گردانندگان پشت صحنه فتنه88 بودند؛ نگفتید پدر مردم در می‌آید؟؟

حاج آقا حتما سخنان منزلتان را در مورد حکم مهدی بابا شنیدید:


عفت مرعشی همسر اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش "نظر شما درباره حکم مهدی هاشمی چیست؟" گفت: حکم آقای هاشمی یعنی تقلب، تقلب، پدرسوخته‌بازی. وی ادامه داد: بروید و همین را بزنید. عفت مرعشی اظهار داشت: بروید بنویسید که خانم هاشمی گفت که، "پدرسوخته‌بازی بوده، حکمش (حکم مهدی هاشمی) پدرسوخته‌بازی بود و حکم نیست".

حاج آقا خوبه به منزلتان یادآوری کنید پدرسوخته بازی خیانت‌های مهدی بابا بود وهست نه حکم قوه قضائیه که نشان داد پشت مهدی بابا بدجوری گرمه.......

حاج آقا نظرتان گفته محسن رضائی دست چپ شما در مجمع تشخیص و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در باره شما چیست؟


«در دولت‌های آقایان هاشمی و خاتمی مدارا کردن با غرب با حفظ استقلال کشور بود. لذا در سیاست خارجی ایران هم اصلاحاتی به وجود آمد. صدور انقلاب تنها به لبنان، عراق، افغانستان و فلسطین محدود شد، ایران در تمامی مجامع بین‌المللی شرکت کرد از نظر اقتصادی مبادلات با بیشتر کشورها از جمله آمریکا مجاز شمرده شد. ایران حمله و تجاوز عراق به کویت را محکوم کرد با کشورهای مرتجع منطقه که در دهه اول انقلاب اسلامی آنها را مورد انتقاد قرار می‌داد و با رفتارهای انقلابی با آنان برخورد می‌کرد.با دیپلماسی همکارانه رفتار کرد. با وجود آنکه امام فرموده بودند که ما اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی‌گذریم ولی در سیاست‌های پس از جنگ مسئولان کشور راهی جز تعامل با آل سعود نمی‌دیدند».

به راستی تحریم‌های خارجی پدرمردم را درآورده یا تحریم‌های داخلی؟؟

آقای هاشمی نیت شما وهم فکران شما در ضعیف نشان دادن  ایران چیست؟

 چه سودی شما و هم قطاران شما از ضعیف نشان دادن ایران میبرید؟؟



البته حاج آقا شما که خودتان اعتراف میکنید در پایان جنگ موثر بودید, و یکی از کسانی بودید که به امام خمینی جام زهر دادید نکند هوس کرده‌اید اینبار جام زهر هسته‌ای را به امام جامعه تعارف کنید؟؟؟





اینقدر که تحریم, تحریم, تحریم, میکنید فکر کنم با بالا رفتن سنتان آلزایمر هم گرفتید, چون در دولت قبل همه مشکلات کشور بخاطر سومدیریت بود, نه تحریم‌ها, چه شد در این دولت کلا نظرتان تغییر کرد؟؟


آقای هاشمی حضرت آیت الله حاج آقا, حاج آقا خاطره... هر اسمی که نزدیکانتان صدایتان می‌کنند؛ خوبه بدونید دیگه گذشت اون زمانی که زیر گلوی مولا علی شمشیر گذاشتان و گفتند به مالک بگو برگرده, دیگه گذشت اون زمانی که موفق شدید به امام خمینی جام زهر دادید , مگر ما سربازان جوان سید علی مرده باشیم که شما موفق بشوید به امام خامنه ای جام زهر بدهید, دیگر علی تنها نیست.



دیگر گذشت آن زمان که علی تنها بود؛ دیگر نمیتوانید مالک را از در خیمه برگردانید؛ دیگر نمیتوانید به امام جامعه جام زهر بدهید؛ سید علی تنها نیست.

دشمنان بدانند اگر از سرهایمان کوه ها بسازندفرزندانمان هرگز در کتاب تاریخ خود نخواهند خواندکه "خامنه ای" تنها ماند...

شماها و اصلاحات‌چیهایی که الان پشت شما سنگر گرفته‌اند, وشما نقش لیدر و ارباب را برایشان بازی میکنید, شما که ذوب شده و شیفته در فرهنگ غرب هستید؛ وآمریکا و غرب برایتان نقش کدخدا رو ایفا می‌کند, بدانید واگاه باشید.که با این جوسازی ها وشارلاتنی‌ها این آرزو به گور خواهید برد که یک بار دیگر جام زهر به دست مولا ومقتدایمان دهید .مردم آگاه وهوشیار هستند و میدانند سر شماها در کدام اخور است و چرا این همه دست و پا می زنید تا خوش خدمتی به انگلیس وامریکا و رژیم صهیونیستی که در حرفهای شما به عنوان لیدر کذاب بد کلام پیداست را کامل کنید .....حیا کنید و با زخم زبان وکنایه از ازار این ملت بزرگ ورهبر عزیزتر از جانش دست بردارید.چون اگر ملت خشمگین شود مانند سیل به راه افتاده وبه زباله دان تاریخ فرستاده می شوید.

یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی