من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

ولایت فقیه در فلسفه غرب

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۴ ق.ظ

امام خمینی: ولایت فقیه چیزی یک چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد؛ ولایت فقیه یک چیزی است که خدای تبارک و تعالی درست کرده. همان ولایت رسول الله است.


من اصلا کاری به جمله بالا ندارم. و نمیخواهم ولایت فقیه را بر اساس دین و آیات و اسلام ولایت فقیه را اثبات کنم. بلکه می‌خواهم از طریق منابع غربی و اومانیست‌ها و فلاسفه غرب اثبات کنم.

وقتی صحبت از حکومت داری و تئوری‌های حکومت داری می‌شود؛ مهمترین طرفداران حکومت‌های غربی و عاشقان تمدن غرب کتاب رساله ای برای حکومت جان لاست است. کتابی که توسط پیامبر لیبرالیسم نوشته شده است.و شکر خدا هر سال هم ترجمه می‌شود تا خدائی ناکرده از این متن مقدس چیزی جانمانده باشد, یا چیزی به اشتباه ترجمه نشده باشد. و بعضی‌ها در ایران به آن به چشم یک وحی منظر نگاه می‌کنند, و مانند کتاب آسمانی به آن نگاه میکنند. ولی مثل یهودیان و مسیحیان که با کتاب اسمانی خود برخورد گزینشی داشتند و آن بخش‌هایی که به نفعشان نبود را حذف کردند, دوستان لیبرال هم قسمت‌هایی از کتاب آسمانی خود را دوست ندارند ببینند مانند فصل 14 کتاب آقای لاک که صحبت از اختیار ویژه شهریار برای اداره بهتر یک حکومت می‌کند.


وقتی به دوستان لیبرال میگویئم دوست خوب من, عزیز دلم نفهم بفهم ولایت فقیه هم ریشه دینی و اعتقادی داره هم ریشه لیبرالی داره و به قول پیامبرتون اصلا بدون شخصی که ایشون از او به عنوان لیبرال نام میبرد, با اختیارات ویژه که به او لقب قانون و بالاتر از قانون هم نام می‌دهد, نمی‌شود یک حکومت را اداره کرد. و اساس و پایه قوام یک حکومت وجود همچین شخصی میداند.و بدون او حیات جامعه را تقریبا غیر ممکن میداند.


 وقتی بند159 تا168 یعنی چیزی نزدیک به 9 بند فصل 14 را برای دوستان لیبرال میخوانیم, نمیدانم یا نمیخواهند بفهمند یا خودشان را میزنند به کوچه علی چپ یا شایدم دوست ندارند متوجه بشوند که ولایت فقیه که ما صحبت و دفاع از آن میکنیم, اسلامی شده همین فصل 14 کتاب آسمانی شما لیبرال‌ها است.یا بهتر بگویم اقای جان لاک ولایت فقیه اسلام را برداشته اومانیستش کرده, به نام اختیارات ویژه به خورد ملت داده....

دوستان لیبرال جواب بدهند چطور وقتی ما نام عربی اونو یعنی ولایت فقیه را میگوئیم میشود؛ عقب ماندگی و دیکتاتوری ولی وقتی سخن از آقای جان لاک میکنیم مدرن است و صحبتی در آن نیست؛ بالاخره آقای لاک فرمودند.وحی منظر است اشتباهی در آن نیست. طوذ شما دوستان تمامی19 فصل این کتاب را قبول دارید بجز فصل14 آن را؟؟

دوستان لیبرال کاش حداقل به کتاب آسمانی خودتان کمی معتقد بودید کاش......

یاعلی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی