من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

این واحدها را در ترم اصلاحات پاس کردیم.

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ
همزمان با سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان توسط رزمندگان در دفاع مقدس ؛دولت یازدهم با آزادسازی یکباره قیمت بنزین سوم خرداد را در یاد وخاطره مردم دوباره ماندگار کرد.افزایش قیمتی که یکباره و برخلاف سخنان قبل دولت‌ مردان که هرگونه افزایش قیمت بخصوص قیمت سوخت و منتفی اعلام میکردند.





همزمان با حساس شدن مذاکرات و تقریبا آخرین دورهای مذاکرات برای نوشتن متن بیانیه و تفاهم نامه ایران و1+5 به یک باره دولت حرف خود را نقض می‌کند؛ ونه تنها قیمت بنزین را دولت یکباره ازاد کرد.بلکه قیمت گاز را دولت افزایش داد.
دولت بعد از اعلام رسمی افزایش حقوق‌ها رفت سراغ پنهان کاری در اقتصاد رفت, شروع به حذف بی سروصدای قسمتی از افرادی که یارانه دریافت می‌کردند. رفت سراغ یواشکی یارانه نان, و شاید بشود گفت بزگترین یواشکی دولت و برگترین سورپرایزش برای مردم آزادسازی یکباره بنزین توسط دولت بود.
وقتی تمام اتفاقاتی که از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم مرور میکنیم؛ از حادثه تیراندازی که برای مداح اهل بیت محمود کریمی پیش آمد تا انفجارسرصحنه فیلم برداری مسعود ده‌نمکی,حادثه اسیدپاشی شهر اصفهان که همه را یاد قتل های زنجیره ای زمان اصلاحات انداخت؛و حالا  هم گرونی‌های بدون مقدمه و یکباره همزمان با به اوج رسیدن مذاکرات هسته‌ای و آماده شدن پیش نویس نهائی تفاهم نامه هسته ای بین ایران و1+5 تا مردم را راضی به امضای یک تفاهم بد بکنند.
باید به دوستان دولت گفت ما این واحدهایی که آن‌ها در حال تدریسش هستند در ترم اصلاحات پاس کردیم؛ترمی که به وقول یکی از وستانم وقتی صحبت از آن می‌شود, باید گفت8 سال دفاع مقدس بر علیه اصلاح طلبان.......


این طور که از ظواهر پیدا است,دولت قصد دارد با تحت فشار قرار دادن,  وگرانی‌های بعضا خودخواسته و عمدی وبا تبلیغات رسانه‌های همسو با دولت زمینه را برای پذیرش یک ترکمنچای هسته‌ای آماده کند.
و میخواهید یک جو روانی درست کنید تا مردم ایران به توافق به هرقیمت راضی باشند, ولی گور خواندید ما به هر قیمت تفاهم را نمیخواهیم.
یا شایدم قصد دولت خوراندن جام زهر هسته ای به امام خامنه ای هست؟؟؟
باید به دولت مدران گفت مگر ما بسیجیان سید علی مرده باشیم, تا شما بخواهید مانند دولت اصلاحات لیبرالیسم رو توی این مملکت پیاده کنید؛  مگر ما فدائیان سید علی نباشیم که شما بخواهید تفکرات افرادی مثل محمود سریع القلم ا در این مملکت پیاده کنید, وبجای خدا  با کدخدا ببندید.
 بدانید مگر با نباشیم که کع ماند مولا که زیر گلویش شمشیر گذاتن با به مالک بگوید برگردد, یا مانند آخر جنگ که به امام جام زهر داده شد, قطره‌ای از جام زهر به دهان سید علی نزدیک نشود.
دیگر گذشت آن دوران که با تبلیغات و جو سازی بتوانید هر کاری که دلتان خواست بکنید.
باید دولت و طرفداران دولت بدانید؛ که ما نمیگزاریم قبح مذاکره با کدخدا را بشکنید؛با نمایند خد خصوصی مذاکره کنید, قدم بزنید؛ دفکر ک ردید وقتی از شما سوال می‌شود فکت شیت شما چی شد؟؟بگوئی نتیجه مذاکرات مهم نیست؛ ومهم نیست از ته این مذاکرات چی در میاد؛ مهم اینه که بالاخره قبح مذاکره با آمریکا شکست؛ مهم اینه, بالاخره با کدخدا ابر قدرت دنیا نشستیم.مهم اینه بالاخره همه دنیا دیدن ما با آمریکا دور یک میز نشستیم.
دوستان اعتدال اینو بدونید با بستن تفاهم نامه ذلت برا  وپلمپ کردن تمام دست آوردهای هسته‌ای به امید اینکه بخشی از دارائی‌های خودمون رو بهمون برگدونند, واقعا خیال خامی است کهفکر کنید مشکل آنها با ما فقط هسته‌ای است و با مذاکرات میتوانید همه چیز را حل کنید.
ما دلواپسیم چون تمام تخم مرغهایتان را در سبد مذاکرات گذاشته اید و بخاطر همین دارید عزت و اقتدار  وآزادی این کشور را زیر سوال میبرید.

دوستان اعتدال این دروس شما رو ما در دوره اصلاحات پاس کردیم؛بلدیم چگونه با آنها مقابله کنیم.
دیگر گذشت زمانی که از داخل نظام طرح‌ها و تئوری‌هایی مانند فتح سنگر به سنگر نظام, تئوری‌هایی مانند قورباغه و..... را بخواهید اجرا کنید, تا  به تغییر نظام منجرب شود؛ و به سمت حکومت دوگانه پیش برود.
ما واحدهای درسی کهنه شده شما را پاس کردیم, شما که مبنا خودتان را گذاشتید قانون, بگویید قانونتان بر چه مبنایی تنظیم میکنید؟؟گذشت دیگر دوره زمانی که شما هرکاری دلتان میخواست می‌کردید.
اگر به مولا علی در جنگ صفین شمشیر زیر گلویش گذاشتن تا حکمیت را قبول کند, ما نمی‌گذاریم به  فرزندش سید علی جام زهر حتی نزدیک شود.
ما بسیجیان سید علی بیدار هستیم.
یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی