من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

اینجا 175 روضه شده ....

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

میگن اگه اگه یه روز سیلی خوردی و دستاتو بستن و تنهات گذاشتن و تشنه موندی و شرمنده شدی،

بگو یا زینب (سلام الله علیها)....

میگن دستاتو بسته بودن ....

میگم حتما سیلی هم خوردی ....
میگم حتما بین لشکر دشمن تنها موندین ....
میگم حتما اولش ترسیده بودی ....
میگم شاید واسه عملیات شرمنده بودی ....
میگم لحظه های آخر حتما نتونستین از خفه گی حتی دست و پا برنین
آخه دستات بسته بود ....
میگم لحظه آخر تو هم یا زینب گفتی ؟؟



میگن مادرت چشم انتظار بود....
چشم انتظاری اومدنت پیرش کرد
حالا قصه پر کشیدنت دلشو پاره کرده ....

میگم کاش بازم چشم انتظار می موند اما داستانتو نمی شنید....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی