من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

من انقلابی‌ام

من دیپلمات نیستم، من انقلابی‌ام، حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

مثل رهبرم امام خامنه ای انقلابی هستم.
در این وبلاگ با هیچکس بجز امام خامنه ای نائب امام زمان عهد اخوت نبستم.
یاعلی

اکثریتی که اقلیت خوانده شدند!!!

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

آقای دکتر حسن روحانی بالاخره بعد از چند بار لغو سفر استانی‌شان به غرب استان  زحمت کشیدند و قدم رنجه فرمودند و به غرب استان تهران تشریف فرما شدند.



در این سفر که مثل همیشه با حمله رئیس جمهور به منتقدانش آغاز شد.دانشجویان و بسیجیانی که با در دست داشتن پلاکاردهائی به سیاست‌های دولت بخصوص در زمینه سیاست خارجه و مذاکرات هسته ای معترض بودند؛ اقلیت خواندند.

این دانشجویان و بسیجیان که یک نفر را به با برچسب‌هائی که رئیس جمهور منتقدان خود داده بود؛ تزئین کرده بودند, اعتراض خود را به عقب نشینی هسته ای؛ عدم فکت شیت هسته ای, دولت همه تخم هایش را در سبد مذاکرات گذاشته است و......اعتراض خود را عنوان کردند.

این اعتراض‌ها که با هر چند وقت یکبار با برخورد بعضی از مسئولین برگزاری مراسم مواجه میشد؛ که یک دانشجو هم در این برخوردها دست‌گیر شد که با پادر میانی بعضی‌ها آزاد شد.

این دانشجویان که خواستار همدلی دولت با مردم بودند, و میگفتند همدلی و همزبانی اتوبان یک طرفه نیست, و دولت نمیتواند انتظار داشته باشد فقط مردم با او همراهی و همدلی کنند...

آقای رئیس جمهور که چند روز قبل از سفرش به شهریار و غرب استان تهران گفته بود از من انتقاد کنید؛ اقای دکتر حسن فریدون با اینکه لباس روحانیت به تن دارد؛ ولی از کلمه حجت الاسلام فراری است, ودر تمامی کتاب‌هایی که نوشته است با افتخار نوشته‌اند: دکتر حسن روحانی

آقای رئیس جمهور که در این سفر باز هم مثل سخنرانی‌های قبلی‌شان آمارهائی دادند که نمیدانم اگر خودشان رئیس جمهور نبودند میتوانستند این آمارها را باور کنند یا نه؟؟؟

آیا هنوز آقای رئیس جمهور سر حرفشان مبنی بر اینکه میزان تورم جیب مردم است نه آمار مرکز آمار و بانک مرکزی هستند یا نه؟؟؟

آقای رئیس جمهور یادتان هست میگفتید چرا افراد بی شناسنامه از من انتقاد میکنند؟؟ میگفتید یک عده افراد بی‌سواد از من انتقاد میکنند؟؟؟

میگفتید از مذاکرات می‌ترسید برید به جهنم یا جائی که گرمتان بشود؟؟

آقای رئیس جمهور در این مملکت بادانش‌تر وبا سوادتر از دانشجوها نداریم.

آقای رئیس جمهور یادتان هست از 70 هزار استاد دانشگاه دعوت کردید تا از مذاکرات و تفاهم‌نامه ژنو حمایت کنند چرا هیچ کدوم حاضر نشدند این کار  را انجام بدهند؟؟

آقای رئیس جمهور این دانشجویان و بسیجیان تمام حرفشان همین بود که چرا وقتی امام خامنه ای می‌فرمایند:

مذاکرات زیر شبه تهدید معنی ندارد...

وقتی طرف آمریکائی هر وقت بیکار می‌شود ایران را تهدید میکنند؛چرا تیم مذاکره کننده شما هنوز پای میز مذاکره هست؟؟؟

دانشجویان ومعترضان دیروز میگفتند چرا تیم اقتصادی شما همه تخم مرغ‌هایش را در سبد مذاکرات گذاشته است؟؟ آیا این کار باعث نمی‌شود طرف غربی احساس قدرت بکند؟؟؟

آقای رئیس جمهور دانشجویان وبسیجیان و مردم میگفتندو فریاد میزدند مراکز نظامی مثل ناموس ما هستند و اجازه بازرسی از آنها را به بیگانه نخواهیم داد.

آقای رئیس جمهور کاش برای یکبار هم که شده به حرف منتقدان خود گوش میکردید, یک عده دانشجو که از زندگی و کلاس خود زده بودند تا حرفهایشان را به شما برسانند...

آقای رئیس جمهور یادتان هست در دوران تبلیغات ریاست جمهوریتان گفتید مطبوعات آزاد؛ آزادی بیان؛انتقاد آزادانه از دولت مطبوعات آزاد, آزادی بیان یعنی حمایت از شما و کارهایتان؟؟؟

آیا در مسیر18 ماهه مذاکرات یکبار شد طرف غربی به حرف‌های عمل کند؟؟؟ که شما اینقدر به حرف‌های آنها دل بسته‌اید...

آقای رئیس جمهور دانشجویان فقط فریاد میزدند چرا هیچکس از تیم اقتصادی دولت در مذاکرات نیست؟؟؟

چرا باید لورن فابیوسو فرانسوی کسی که ایدز را به ایران صادر در مذاکرات باشد؟؟؟

آقای رئیس جمهور دانشجویان دیروز فقط میگفتند باور کنید که مردم ایران هم محرم شدند,  غربی ها نامحرم چرا شما مردم ایران را نامحرم و غربی‌ها را محرم گرفته اید؟؟؟


آقای رئیس جمهور شما که همیشه در صحبت‌هایتان همیشه از رهبری و پیروزی از سخنان رهبری میگوئید میشود توضیح بدهید چرا بعد از درخواست صریح امام خامنه ای فکت شیت ایرانی را منتشر نکرده‌اید؟؟؟

آقای رئیس جمهور من فراموش کار هستم؛ سردبیر روزنامه‌های کیهان؛ وطن امروز؛ جوان؛ سردبیر خبرگزاری‌هایی مثل جوان آنلاین؛دانا؛ فارس؛ مشرق و تسنیم و....حافظه کوتاه مدت دارند؛ که شما در سفر شیرازتان گفتید :" نمیدانم چرا برخی حافظه شان ضعیف شده است، قبل از آمریکایی ها ما فکت شیت خود را اعلام کرده ایم! و همه خبرگزاری‌ها ما یک فکت شیت را اعلام کردند و همان را هم رسانه‌های خارجی اعلام کردند."آیا همه مردم ایران هم حافظه ضعیفی دارند که انتشار فکت شیت توسط شما یادشان نمی‌آید؟؟؟ فکر کنم در ایران فقط حافظه شما قوی است چون حتی اعضای تیم مذاکره کننده هم فراموش کرده بودند که فکت شیت ایرانی را منتشر کرده‌اند.

هر چند که فکر کنم خود شما هم فراموشکار هستید چون قبل از سفرتان به شیراز گفته بودید هنوز چیزی نشده تا ما فکت شیت را منتشر کنیم.و اعضای تیم مذاکره کننده دولت شما هم هر کدام حرف‌هایی با 180 درجه تفاوت....

آقای رئیس جمهور مردم میگفتند فکت شیت را منتشر کرده اید قبول وقتی امام جامعه ورهبرتان گفت منتشر کنید؛ چه ایرادی داشت شما یکبار دیگر منتشر میکردید؟؟؟ از روزی که امام خامنه ای دستور به انتشار فکت شیت داده‌اند آزمون ولایت مداری شما آغاز شده است؛ دیگر خود دانید..

دانشجویان و بسیجیان دانشگاه‌های غرب استان تهران بخصوص دانشگاه آزاد قدس با در دست داشتن پلاکاردهایی و دست نوشته هایی اعتراض خود را به عدم انتشار فکت شیت ایرانی و همچنین عدم همدلی دولت با مردم در عمل اعتراض کردند. که با برخورد بعضی از مسئولین برگزاری این مراسم مواجه شدند.
آقای رئیس جمهور دانشجویان و بسیجیان دیروز میگفتند چرا به دروغ زیر بنرها و روی کارت‌های مسئولان برگزار کننده استقبال از شما نوشته شده بود ستاد مردمی استقبال از رئیس جمهور؟؟؟ به راستی کدام ستاد مردمی؟؟

آقای دکتر حسن روحانی حقوقدان فارغ التحصیل انگلستان دیگر این را قبول کن که مبنای تفکر دولت شما از هماناول هم با جنس و روح ملت نبود و در تضادی آشکار قرار داشت. ملت انقلابی هیچ گاه و در هیچ زمان حاضر به کدخدا خواندن امریکا نخواهند بود. ملت معنای صلح با دشمن را نمی فهمند و آنچه را سالهاست توشه فکری خود کرده اند همان است مرادشان حضرت روح الله (ره) است می فرمود:" قصه امام حسن و قضیه صلح، این هم صلح تحمیلى بود؛ براى اینکه امام حسن، دوستان خودش، یعنى آن اشخاص خائنى که دور او جمع شده بودند، او را جورى کردند که نتوانست خلافش بکند، صلح کرد؛ صلح تحمیلى بود. این صلحى هم که حالا به ما مى ‏خواهند بگویند، این‏ است. بعد از اینکه صلح کردند، به حسب روایت، به حسب نقل، معاویه به منبر رفت و گفت که تمام حرفهایى که گفتم، من قرار دادم، زیر پایم؛ مثل پاره کردن این مردیکه آن قراردادها را. آن صلح تحمیلى که در عصر امام حسن واقع شد، آن حکمیت تحمیلى که در زمان امیرالمؤمنین واقع شد و هر دویش به دست اشخاص حیله‏ گر درست شد، این ما را هدایت مى‏کند به اینکه نه زیر بار صلح تحمیلى برویم و نه زیر بار حکمیت تحمیلى."( صحیفه امام، ج‏20، ص: 119) .

آقای رئیس جمهور معترضان در اقلیت نبودند, این شما بودید که دوست نداشتید آنها را ببینید!!!

یا علی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
یه بنده خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی